تقویم محتوایی، یک تقویم ساده است که جزئیات و طبقهبندی محتوا، زمانبندی انتشار را در بر دارد و به تیم مارکتینگ کمک میکند تا برای همه فعالیتهای بازاریابی مانند پستهای بلاگ، پستهای شبکههای اجتماعی و کمپینهای محتوایی برنامهریزی کنند.
تقویم محتوایی، یکی از بهترین ابزارها برای نظم بخشیدن به استراتژی بازاریابی محتوا است. این تقویم، به منزله یک نقشه راه برای اطمینان از قرار گرفتن در مسیر درست رسیدن به اهداف کسبوکار، دستیابی به مخاطبان هدف و عملکرد مناسب کانالهای مختلف محتوا است. در ادامه یاد می گیریم چگونه یک تقویم محتوا ایجاد کنیم.
چگونه به متخصص تبدیل شویم؟ راهنمای آموزش رایگان بهینه سازی سایت
چرا آژانسهای مسافرتی باید از سئو استفاده کنند؟ - راهنمای بهینه سازی وبسایت سفر
تقویم ,محتوا ,یک ,ایجاد ,بازاریابی ,پستهای ,محتوا ایجاد ,محتوا است ,تقویم محتوا ,یک تقویم ,تقویم محتوایی، ,تقویم محتوا ایجاد
درباره این سایت