بازاریابی محتوا، نوعی رویکرد بازاریابی است که روی تولید و توزیع محتوای ارزشمند و مرتبط با کسبوکارها متمرکز است. هدف از این رویکرد، جذب کاربران جدید و حفظ مخاطبین قبلی و در نهایت، تبدیل آنها به مشتری به منظور سودآوری بیشتر برای کسبوکارها است. این نوع بازاریابی، بر خلاف تبلیغات و انواع دیگر بازاریابی، رویکرد تهاجمی ندارد و بر جذب کاربر از طریق ارائه محتوای ارزشمند تاکید دارد. البته امروزه نقش محتوای ارزشمند در بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو از کسی پوشیده نیست.
در ادامه با مراحل بازاریابی محتوا آشنا می شویم.
چگونه به متخصص تبدیل شویم؟ راهنمای آموزش رایگان بهینه سازی سایت
چرا آژانسهای مسافرتی باید از سئو استفاده کنند؟ - راهنمای بهینه سازی وبسایت سفر
بازاریابی ,محتوای ,ارزشمند ,جذب ,کسبوکارها ,محتوا ,محتوای ارزشمند ,بازاریابی محتوا ,ارائه محتوای ,طریق ارائه ,کاربر از
درباره این سایت